lördag 30 juli 2011

Vet ni! Jag traffade min fina sota SOFIA haromdagen!!
Jag blev paged for en swedish tour och jag svarade ja pa att ta den och nar jag kommer till stallet dar de sa att den skulle borja ser jag min lilla sofia. Vad lycklig jag blev!
Hon fick folja med och jag visade henne runt. Det kandes sa underbart att fa krama en van fran sverige. Tro inte att jag har glomt bort er dar hemma, jag saknar och langtar att fa traffa er igen. Sa mycket!
Paketet fran Noomi och Johanna gjorde mig annu gladare! Och fran Andrea!! och sarah for brevet!! Och alla andra! Det betyder allt!
Karlek fran sverige ar det basta!
Livet rullar pa har borta. Fortfarande helt underbara manniskor och helt knasiga manniskor som kommer hit. Jag alskar det!
Harom kvallen sa berattade mina rumskamrater hur de firar nyar i karibien och de sma oarna. WOW, det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar att spara ihop pengar for att kunna aka dit och fira nyar natt ar.
Det ar oxa det fantastiska. Jag har vanner over hela varlden!
Jag har sa tacksam for den har mojligheten jag har att vara missionar har. TACK alla som hjalper mig pa olika satt! Ni anar inte hur mycket det betyder!
Jag hade ungefar 11000 saker att skriva om men jag har glomt de alla nu nar jag val sitter har. Typiskt va.
Jag och min kamrat har skrivit sanger om Jesus Kristus som vi sjunger pa conferencer har och alla alskar det! Har flera som vill kopa vara CDs, haha.

Det fantastiska ar att det ar flera i sverige som kommer hit och vill lasa mormons bok. Jag blir sa glad. For jag vet hur glad de kommer bli av att fa lasa den!
Jag alskar min Himmelske Fader for att han tar hand om mig.
Han alskar dig ocksa - and so do I.
Love
Sister Wonderful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar